

מייגן אומנם יוצאת עם שחקן פוטבול אבל ליבה נמשך לחברותיה המעודדות. הוריה הלחוצים מחליטים לשלוח אותה למחנה המרה. כאן היא פוגשת את גרהם המרדנית והבטוחה בעצמה שבהדרגה כובשת את לבה. "אבל אני מעודדת" אמנם יצא לפני למעלה משני עשורים אבל בזכות הגישה הקלילה, זכה עם השנים למעמד של קאלט.
"אמה" של ג'יין אוסטין זוכה לעיבוד מודרני. בת עשירים סימפטית ומלאת כוונות טובות מנסה לתקן את עוולות העולם ויותר מכל למצוא לכולם אהבה. דרמת נעורים שהפכה לאחד הסרטים המשמעותיים של סוף המאה ה-20 עם לקסיקון ואסתטיקה שהפכו לחלק בלתי נפרד מהתרבות. בקיצור ממתק שגם אחרי שלושה עשורים עדיין כובש את הלב.
לשונם המקולקלה של סטן, קני, קרטמן וקייל מושחתת פי כמה בעקבות צפיה בסרט קנדי עתיר גסויות. אלא שדווקא התדרדרות זו הופכת עד מהרה למגיפה המתפשטת בכל רחבי ארה”ב. כבר 25 שנים מלווה סאות’פארק את תרבות המערב עם אותו נטיה מבורכת לתקוע אצבע בעין בכל מה שתקין. הסרט שלפנינו,עדיין חתרני, פרוע, מצחיק ורלוונטי.
תלמידת תיכון מעיירה אמריקאית קטנה הופכת להיות מושא הרדיפה של רוצח מסתורי. סביב ציר העלילה הזה יצר ווס קרייבן את סרט האימה שלפנינו. קרייבן הצליח לקחת את חוקי הז'אנר ולהוסיף להם קומה של מודעות ואירוניה, כשהוא נעזר בשורה של כוכבי הניינטיז, הוא יצר את אחד הלהיטים הגדולים של אותו עשור.